HODNOTÍCÍ POHOVOR  A ZPĚTNÁ VAZBA  aneb jak účinně chválit a kritizovat  (WORKSHOP)

Kdy, cena

  • již proběhlo; máte-li o uvedené téma zájem, prosím kontaktujte nás
  • 1.450,- Kč (včetně materiálů a drobného občerstvení)

Cíl

Prakticky si vyzkoušíte vedení hodnotícího pohovoru a poskytování zpětné vazby zaměstnancům (pochvala, kritika, motivace) pod odborným vedením HR odborníka. Naučíte se poskytovat vhodnýcm a účinným způsobe zpětnou vazbu svému okolí.

Pro koho

  • HR odborníky a poradce, kteří se zabývají procesem hodnocení zaměstnanců ve firmě 
  • HR manažery, manažery a vedoucí zaměstnance
  • kariérové poradce, kouče, poradce a konzultanty lidských zdrojů zaměřené na budování kariéry
  • Pro všechny, které tato problematika zajímá

Obsah

  1. Příprava a vedení hodnotícího pohovoru
  2. Kaskádovitá pravidla vedení hodnotícího pohovoru se zaměstnancem či klientem.
  3. Principy efektivního poskytování zpětné vazby zaměstnancům
  4. Jak kritizovat a neurazit?
  5. Jak motivovat kritikou a  pochvalou?
  6. Nejčastější chyby při vedení pohovoru a poskytováním zpětné vazby zaměstnancům a klientům
  7. Jak pracovat s emotivními reakcemi v rámci hodnotícího pohovoru?

Co získáte

  • Odborný vhled do problematiky hodnocení výkonnosti zaměstnanců ve firmě.
  • Vyzkoušíte si vedení hodnotícího pohovoru a poskytování zpětné vazby zaměstnancům či klientům vrámci poradenského procesu
  • Získáte cenné informace z praxe a osobní jistotu při vedení hodnotícího pohovoru.
  • Cenné informace výměnou zkušeností z praxe HR odborníka

Lektorka

Ing. Zdena Hendrychová, BA (Hons.)