JAK ZVÝŠOVAT VÝZNAM HR ÚTVARU a měřit efektivitu PERSONÁLNÍCH ČINNOSTÍ ve firmě či státní správě

 

Kdy, cena

  • již proběhlo, máte-li o uvedené téma zjem, prosím kontaktujte nás
  • Kč 2.450,- za osobu (vč. drobného občerstvení a studijních materiálů)
  • 10 % sleva pro členy ČAKP

Cíl

Cílem setkání je seznámit se s osvědčenými metodami,  jak měřit efektivitu práce personalistů a HR útvarů ve firemním prostředí a jak pracovat se zásadamy HR marketingu a controllingu v praxi. Diskutovat nad cestami a metodami zvyšování významu personální práce a HR útvaru vedoucí k posílení jeho strategické role ve firmě jako business partnera. 

Pro koho

  • HR poradce a odborníky
  • Manažery, vedoucí pracovníky
  • Všechny ty, kteří se o oblast personální práce ve firmách

        Obsah

  • Základní principy a metody tvorby HR strategie, HR controllingu a HR marketingu
  • Role HR odborníka  a HR útvaru při tvorbě a prosazování HR strategie
  • Metody měření efektivity personální práce ve firmě
  • HR ukazatele měření efektivity a jejich využití
  • Cesty zvyšování významu HR útvaru ve firmě a posilování role stratéga a business partnera
  • Nejčastější chyby personalistů při prosazování HR strategie a personální práce  
  • Best practice

        Co získáte

  • Získáte přehledné informace o nástrojích měření efektivity lidských zdrojů  ve firmě.
  • Seznámíte se se základními HR ukazateli  a naučíte se s nimi pracovat
  • Dozvíte se, jak posilovat význam personalistů  a HR útvarů ve firmě.
  • Budete mít možnost diskutovat na dané téma s odbornicí, s 15-letou praxí

        Lektorka:             

        Ing. Zdena Hendrychová, BA (Hons)