ETIKA A ETIKETA v praxi HR a kariérovém poradenství  

WORKSHOP

 

Kdy a kde

  • dne 22. června 2016, 14:00 - 17:00 hod, REGISTRACE 
  • Sluneční náměstí 2588/14 , Praha 5 - Hůrka

Cena

  • Kč 1.150,- za osobu  (vč. drobného občerstvení)

Cíl

Všichni podvědomě víme, kdo koho zdraví první, jak se vzájemně máme oslovovat, jak se stoluje… ale je tomu skutečně tak? Uplatňujeme pravidla slušného chování ve své prací? A co je nového v oblasti (ne)etiky? Přijďte si vyzkoušet a osvěžit základní principy společenského chování a dozvědět se více o etických principech práce HR a kariérových poradců a způsobu testování etického jednání uchazečů v rámci přijímacího řízení.

Pro koho

  • Kariérové/pracovní a výchovné poradce či konzultanty
  • Kouče a konzultanty lidských zdrojů zaměřené na budování kariéry
  • Sociální pracovníky, psychology, pedagogy se zkušeností v oblasti kariérového/pracovního poradenství
  • HR odborníky na nábor a výběr lidí
  • Odborníci, zabývající se identifikací a rozvojem osobností jedinců a rozvojem týmové spolupráce
  • Pro všechny, kteří chtějí poznat sami sebe

Obsah

  1. Zásady slušného chování na pracovišti (pozdravy, oslovení, oblékání, pracovní a společenské události, pravidla stolování, dárky, telefonování a on-line komunikace, aj.)
  2. Základní pravidla moderní etické hry 
  3. Klíčové etické principy práce kariérových a HR poradců
  4. Hříchy bontónu a krizový management etiky a etikety
  5. Jak sledovat a testovat etické jednání u uchazečů v rámci přijímacího řízení

Co získáte

  • Vyzkoušíte si sami na sobě, jak jste na tom se základními zásadami společenského chování a etického pracovního jednání
  • Získané informace uplatníte mj. v rámci kariérového/pracovního poradenství při přípravě klienta na přijímací pohovor či v HR praxi jako jednu z testovacích metod v procesu náboru, výběru a příjmu lidí.

Registrace:           

 

Těší se na Vás lektorka    

Ing. Zdena Hendrychová, BA (Hons.)