VEDENÍ TÝMU

aneb jaké jsou principy a zákonitosti úspěšného týmu a týmové spolupráce  v 21. století

 

Kdy a kde

  • již proběhlo; máte-li o uvedné téma zájem, prosím kontaktujte nás
  • Sluneční náměstí 2588, Praha 5, vedle budovy Městského úřadu Prahy 13 (cca 1 min z metra Hůrka)

Cena

  • Kč 2.850,- za osobu  (vč. drobného občerstvení)

Cíl

Seznamte se základními principy a zákonitostmi, jak vytvořit efektivní tým a pracovat s lidmi v týmu v 21. století, kde „staré již nefunguje a nové ještě neplatí“.

Pro koho

  • Manažery, týmové a liniové vedoucí
  • Kariérové/pracovní a výchovné poradce či konzultanty
  • Kouče, poradce a konzultanty lidských zdrojů zaměřené na budování kariéry
  • HR odborníky a poradce, kteří se zabývají interními procesy ve firmě 
  • Odborníci, zabývající se identifikací a rozvojem osobností jedinců a rozvojem týmové spolupráce
  • Pro všechny, kteří chtějí poznat sami sebe

Obsah

  1. Vývojové etapy týmu, jeho znaky a krizové faktory
  2. Faktory brzdící týmová rozvoj a spolupráci
  3. Principy týmové práce, specifika zákonitostí chování jednotlivých členů týmů, problémy týmové spolupráce
  4. Problémové typy lidí v týmu a jejich vedení
  5. Charakteristické znaky úspěšného týmu
  6. Nové faktory ovlivňují nový typ týmové spolupráce

Co získáte

  • Praktický vhled do problematiky vedení týmu.
  • Budete řešit situace z praxe, které jsou typické i netypické pro tým a rozvoj týmové spolupráce.
  • Naučíte se používat zákonitosti úspěšné týmové spolupráce v své praxi.
  • Získáte cenné informace výměnou zkušeností z praxe HR odborníků a kariérových poradců.

 

Těší se na Vás lektorka

Ing. Zdena Hendrychová, BA (Hons.)

Česká společnost pro rozvoj kariérového a HR poradenství

www.rozvoj-poradenstvi.cz